tisdag 23 juni 2009

Frukost

Det är morgon och djungeln står vid mina fötter, full med frukt och nötter. Min primitiva hjärna tog det som doftade och såg färgstarkast ut bland fruktträden så det blev:

1 äpple
1 apelsin
1 persika
2 passionsfrukter
2 dl cashewnötter

Sedan mixade jag allt i min absolut bara lite primitiva mixer i 3 minuter.Dessutom ville jag ha en mer dryck än tjock smoothie så jag tillsatte kallt vatten för att få den perfekta konsistensen.



Oj vad jag saknar Vita-mixen men detta gick faktiskt helt utmärkt.

Se bara hur pigg håret blev. =)

1 kommentar:

  1. Hej! Jag har fått upp ögonen för Raw Food o tänker så snart jag känner att ekonomin tillåter gå över till att äta enbart eko-grönt o frukt... Oxå hittat super bra Raw food shops på nätet där man kan beställa nöt-pasta o annat som e yummie. Men undrar nu hur jag på bästa sätt ska kunna få i mig ordentligt med protein oxå, vilket ju är viktigt för kroppen. Jag tränar dans, promenerar mkt o behöver ju protein. Pls kom me tips!

    Mvh
    /Henna

    SvaraRadera