söndag 3 maj 2009

Äntligen lite ordning på bloggen

Men är ej tyvärr helt nöjd, så tålamod ni som läser!

Jo, så vill jag påminna om att denna blogg är ändrad till "upp till 100% raw food" istället för "100%". Jag själv håller på att få ordning på livet och tagit beslut som innefattar upphettad mat i kosten.

Men High-Raw är det som gäller. Om man har rört vid 100% en längre period i livet är det väldigt svårt att låta bli att sukta sig efter tonvis med frukt och grönt.

Att veta så mycket om naturens dolda fakta och inte följa den skulle vara som att argumentera emot sig själv. Därför tänker jag ordna alla pusselbitar i livet och sätta igång.

Ni som vill åka till Danmark i år: www.freshfoodfestivalen.com
Jag kommer att hålla ett föredrag under festivalen som pågår mellan 10-12 juli.



Saknar min dotter Elva lite. Flera veckor sen jag träffa henne och huvudet är klarare nu. Hoppas jag kan kan slita mig snart.
Love!

1 kommentar: